Geçmiş olsun, ben de son 1-2 aydır bisiklete başladım. İlk araştırdığım konu buydu. Tekerlek gibi dönen şeyler köpeklerin dikkatini çok çekiyormuş. Okuduklarıma göre inip bisikleti köpek ile kendi arana koyup sakinleşmesini beklemek gerekiyor.
İşin ilginci inanır mısınız çok fazla köpeğin yanından geçtik şuana kadar ve ilk defa böyle birşey oldu olacağı varmış en azından belki bisiklet süren 1-2 kisi benim yaptığım hataya düşmez okuyanlardan umarım