Geçmiş olsun, ben de son 1-2 aydır bisiklete başladım. İlk araştırdığım konu buydu. Tekerlek gibi dönen şeyler köpeklerin dikkatini çok çekiyormuş. Okuduklarıma göre inip bisikleti köpek ile kendi arana koyup sakinleşmesini beklemek gerekiyor.