TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun
O bisikletin pedal yerindeki demir izleri bendede var
Zincir atmıştı tam 4 yerimi çekmişti 20 yıl oldu izler hala duruyor 🤗
Morel destek oldu hocam sağolasin 😀😀