• 27-07-2020, 00:19:13
    #1
    Kurban bağışınız Afrika’ya Bereket olsun.
    Rabbimize sadakatimizin simgesi, Hz. İbrahim’in fedakarlığının hatırası Kurban Bayramı hayırlara ve iyiliğe vesile olmak için bizlere sunulan eşsiz bir fırsattır. Kurban ile Cenab-ı Hakk’a şükran ve minnetlerimizi sunacağız, bu vesileyle mazlumların yüzlerini güldüreceğiz. Paylaşmanın ve kardeşliğin kıymetini bir kez daha pekiştireceğiz.
    “Biz, her ümmete -(Kurban kesmeye uygun) hayvan cinsinden kendilerine rızık olarak verdiklerimiz üzerine Allah’ın adını ansınlar diye- kurban kesmeyi gerekli kıldık. İmdi, İlahınız, bir tek İlah’tır. Öyle ise, O’na teslim olun. (Ey Muhammed!) O ihlaslı ve mütevazı insanları müjdele!” (Hac 22/34)
    Kurban bağışımı nasıl yapabilirim?


    Kurban bağışı online bağış ile sitemiz üzerinden, genel merkezimizi bizzat ziyaret ederek, banka hesap numaralarımıza HAVALE/EFT yaparak ya da online bağış sistemimizi kullanarak web sitemiz üzerinden iletebilirsiniz. Arzu eden hayırseverlerimiz bağışlarını 0536 067 33 84 numaralı telefonumuz aracılığıyla iletebilirler.
    Yurt içi kurban bağışı bedeli: 1.250 TL’dir.
    Yurt dışı kurban bağışı bedeli: 650 TL’dir

    Detaylı bilgi için
    https://www.bereket.org.tr/kurban/
    afrika kurban bağışı ​​​
    https://www.bereket.org.tr/bagis/

    Arkadaşlar gönüllüsü olduğum güvenilir bir kurum ihtiyacı olan güvenilir kurum arayan kafası karışık olan irtibata geçebilir.
  • 27-07-2020, 00:21:36
    #2
    Neden Afrika? Türkiye de ki Türkler ve ya diğer Türkler dururken


    Kategori maxigeyik bide
  • 27-07-2020, 00:22:34
    #3
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden Afrika? Türkiye de ki Türkler ve ya diğer Türkler dururken
    Yuriçi de var hocam dikkatle okursanız, afrikada insanlar hayvanın derisini dahi yiyor ve misyonerlik faaliyetleri çok fazla orada çünkü ama siz yurtiçi için de bağışta bulunabilirsiniz
  • 27-07-2020, 00:24:19
    #4
    asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuriçi de var hocam dikkatle okursanız, afrikada insanlar hayvanın derisini dahi yiyor ve misyonerlik faaliyetleri çok fazla orada çünkü ama siz yurtiçi için de bağışta bulunabilirsiniz
    Kategori mizah kategorisi ama off-topic e taşınmasını talep edin bence bi yetkiliden konu yanlış kategoride ise yetkilinin insafına bağlı olarak silinir ve ya uygun kategoriye taşınır.
  • 27-07-2020, 00:26:06
    #5
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden Afrika? Türkiye de ki Türkler ve ya diğer Türkler dururken


    Kategori maxigeyik bide
    Kesinlikle
  • 27-07-2020, 00:28:49
    #6
    Konuya yazan arkadaşlara soruyorum;
    Yurtiçi/dışı mı var bu olayda? Nereye yaparsan yap, sana kalmış. Yani muhalefet olsun da ne olursa olsun.

    Alternatif de bırakayım (HAYDER) :
    https://www.youtube.com/watch?v=8qvzSvdjUTw
  • 27-07-2020, 00:30:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir konu 🥰
  • 27-07-2020, 00:34:10
    #8
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya yazan arkadaşlara soruyorum;
    Yurtiçi/dışı mı var bu olayda? Nereye yaparsan yap, sana kalmış. Yani muhalefet olsun da ne olursa olsun.

    Alternatif de bırakayım (HAYDER) :
    https://www.youtube.com/watch?v=8qvzSvdjUTw
    "Komşusu açken tok yatan bizden değildir" önce kendi komşunuza ve kan kardeşinize yardım etmeniz daha makul değil mi? Irkçılık değil milliyetçilik yapınız.
  • 27-07-2020, 00:37:11
    #9
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori mizah kategorisi ama off-topic e taşınmasını talep edin bence bi yetkiliden konu yanlış kategoride ise yetkilinin insafına bağlı olarak silinir ve ya uygun kategoriye taşınır.
    Gözümden kaçmış