L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya yazan arkadaşlara soruyorum;
Yurtiçi/dışı mı var bu olayda? Nereye yaparsan yap, sana kalmış. Yani muhalefet olsun da ne olursa olsun.

Alternatif de bırakayım (HAYDER) :
https://www.youtube.com/watch?v=8qvzSvdjUTw
"Komşusu açken tok yatan bizden değildir" önce kendi komşunuza ve kan kardeşinize yardım etmeniz daha makul değil mi? Irkçılık değil milliyetçilik yapınız.