Neden Afrika? Türkiye de ki Türkler ve ya diğer Türkler dururken
Yuriçi de var hocam dikkatle okursanız, afrikada insanlar hayvanın derisini dahi yiyor ve misyonerlik faaliyetleri çok fazla orada çünkü ama siz yurtiçi için de bağışta bulunabilirsiniz