• 20-06-2020, 01:47:25
    #1
    Az önce hala bitmedimi bu makine feryatlariyla yanasdigim çamaşır makinesinin yanında çaresizlik duygusunu tattım. Pantolonun cebinde paraları unutmusum. Parçalandiysalar bir hafta açım. Bayat ekmek bağışlarınız kabul edilir. Sağ kalanlar olursa diye Kurutma tavsiyelerinize açığım.
  • 20-06-2020, 01:49:39
    #2
    Geçmiş olsun hocam, o duyguyu en iyi ben bilirim. Lol de sıçra şifa kullanıp ölmek gibi leş bir duygudur.
  • 20-06-2020, 01:52:25
    #3
    hocam makinenin içinde öğütücü yoksa paraya birşey olmaz bende yıkamıştım bir keresinde normal kuruyunca gıcır gıcır oluyor
  • 20-06-2020, 01:53:06
    #4
    Geçmiş olsun hocam, kaç para gitti 😿Birde yıkanınca paraya bir şey olmuyor diye biliyorum, virüs yüzünden millet parasını bilerek yıkıyor 😁
  • 20-06-2020, 01:53:40
    #5
    5 tl görüyorum yarın tavuk dönerin benden gittiyse :P
  • 20-06-2020, 01:54:30
    #6
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, o duyguyu en iyi ben bilirim. Lol de sıçra şifa kullanıp ölmek gibi leş bir duygudur.
    Senin yüzündne lol oynayacağım şimdi hocam hatırlatmayın ben kurtulmaya çalışıyorum siz hatırlatıyorsunuz
  • 20-06-2020, 01:55:28
    #7
    En büyük çaresizlik anınız bu olsun...
  • 20-06-2020, 01:57:56
    #8
    orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yüzündne lol oynayacağım şimdi hocam hatırlatmayın ben kurtulmaya çalışıyorum siz hatırlatıyorsunuz
    Hocam abartmıyorum son 4 ayda 6 kere silip tekrar kurdum bu oyunu. İlk 2013 yılında başladım, R10 gibi bağımlılık yaptı daha da kurtulamıyorum.

    Edit: Mesajın devamını sildim, konu sahibi ile karıştırdım ama yinede nick atarsan beraber gireriz hocam.
  • 20-06-2020, 01:58:03
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer gitmişse bir yemekte biz ısmarlayalım😊