
Çaresizlik anları
11
●280
- 20-06-2020, 01:47:25Az önce hala bitmedimi bu makine feryatlariyla yanasdigim çamaşır makinesinin yanında çaresizlik duygusunu tattım. Pantolonun cebinde paraları unutmusum. Parçalandiysalar bir hafta açım. Bayat ekmek bağışlarınız kabul edilir. Sağ kalanlar olursa diye Kurutma tavsiyelerinize açığım.

- 20-06-2020, 01:49:39Geçmiş olsun hocam, o duyguyu en iyi ben bilirim. Lol de sıçra şifa kullanıp ölmek gibi leş bir duygudur.
- 20-06-2020, 01:53:06Geçmiş olsun hocam, kaç para gitti 😿Birde yıkanınca paraya bir şey olmuyor diye biliyorum, virüs yüzünden millet parasını bilerek yıkıyor 😁
- 20-06-2020, 01:54:30Senin yüzündne lol oynayacağım şimdiASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hatırlatmayın ben kurtulmaya çalışıyorum siz hatırlatıyorsunuz
- 20-06-2020, 01:57:56Hocam abartmıyorum son 4 ayda 6 kere silip tekrar kurdum bu oyunu. İlk 2013 yılında başladım, R10 gibi bağımlılık yaptı daha da kurtulamıyorum.orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: Mesajın devamını sildim, konu sahibi ile karıştırdım ama yinede nick atarsan beraber gireriz hocam.
bende yıkamıştım bir keresinde normal kuruyunca gıcır gıcır oluyor