Senin yüzündne lol oynayacağım şimdi

hocam hatırlatmayın ben kurtulmaya çalışıyorum siz hatırlatıyorsunuz
Hocam abartmıyorum son 4 ayda 6 kere silip tekrar kurdum bu oyunu. İlk 2013 yılında başladım, R10 gibi bağımlılık yaptı daha da kurtulamıyorum.
Edit: Mesajın devamını sildim, konu sahibi ile karıştırdım ama yinede nick atarsan beraber gireriz hocam.