• 20-06-2020, 01:59:06
    #10
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam abartmıyorum son 4 ayda 6 kere silip tekrar kurdum bu oyunu. İlk 2013 yılında başladım, R10 gibi bağımlılık yaptı daha da kurtulamıyorum. Eğer nickinizi iletirseniz yarın beraber gireriz, sesli sohbetle felan vakit öldürürüz. Hem bu sayede açlığınızı unutup, yemek parasından kâra geçersiniz.
    SİNİRLİ JUNGLE / GOLD OLDUGUNA BAKMA ÇARIN / ELMAS 2 idim / KISACA PARÇALARIM
  • 20-06-2020, 01:59:43
    #11
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, kaç para gitti 😿Birde yıkanınca paraya bir şey olmuyor diye biliyorum, virüs yüzünden millet parasını bilerek yıkıyor 😁
    Umarım hocam dersane taksidi vardı cepte 300 lü birşeyler açmadım bekliyom dediğiniz gibi temizleniyorsa devamlı atarız 😆
  • 20-06-2020, 02:19:08
    #12
    Geçen ay 200 tl yakın cepte yıkandı 1 hafta sonra gördüm tertemiz olmuştu. Yerde para bulmuş gibi sevindim 😂