ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam abartmıyorum son 4 ayda 6 kere silip tekrar kurdum bu oyunu. İlk 2013 yılında başladım, R10 gibi bağımlılık yaptı daha da kurtulamıyorum. Eğer nickinizi iletirseniz yarın beraber gireriz, sesli sohbetle felan vakit öldürürüz. Hem bu sayede açlığınızı unutup, yemek parasından kâra geçersiniz.
SİNİRLİ JUNGLE / GOLD OLDUGUNA BAKMA ÇARIN / ELMAS 2 idim / KISACA PARÇALARIM