ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, o duyguyu en iyi ben bilirim. Lol de sıçra şifa kullanıp ölmek gibi leş bir duygudur.
Senin yüzündne lol oynayacağım şimdi hocam hatırlatmayın ben kurtulmaya çalışıyorum siz hatırlatıyorsunuz