• 19-06-2020, 12:51:24
    #55
    İnsanımızda linç kültürü o ladar had safhaya ulaştıki hemen içimizdeki tğm kin ve nefreti dışa vurmak için an be an yer kovalıyoruz.Yok bilmem yeni uye,yok bilmem uye alımı oldu forum bozuldu vs.Ayıptır gunahtır size ne,sizden izin mi alması gerekir uyr olurken bir insan yapmayın Allah aşkına biraz makaraya vurun üstelik arkadasımızı yanlış anlamışsınız yada kendini yanlış ifade etmiş gülüp geçmek yerine bu saldırı niye?
  • 19-06-2020, 13:27:28
    #57
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanımızda linç kültürü o ladar had safhaya ulaştıki hemen içimizdeki tğm kin ve nefreti dışa vurmak için an be an yer kovalıyoruz.Yok bilmem yeni uye,yok bilmem uye alımı oldu forum bozuldu vs.Ayıptır gunahtır size ne,sizden izin mi alması gerekir uyr olurken bir insan yapmayın Allah aşkına biraz makaraya vurun üstelik arkadasımızı yanlış anlamışsınız yada kendini yanlış ifade etmiş gülüp geçmek yerine bu saldırı niye?
    hocam onlar aklınca bir bişey yapmaya çalıştıklarını zannediyorlar ben onlara gülüp geçiyorum böyle insanlara ne dersen de düzelmezler karakterleri bozuk çünkü artık sallamıyorum ben sen de sallama bence ben muhabbet olsun yorumlara bakayım diye konuyu açtım ama yazık bu insanlara hemen dışlamaya çalışıyorlar yazık
  • 19-06-2020, 13:33:35
    #58
    qweuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onlar aklınca bir bişey yapmaya çalıştıklarını zannediyorlar ben onlara gülüp geçiyorum böyle insanlara ne dersen de düzelmezler karakterleri bozuk çünkü artık sallamıyorum ben sen de sallama bence ben muhabbet olsun yorumlara bakayım diye konuyu açtım ama yazık bu insanlara hemen dışlamaya çalışıyorlar yazık
    Boşverin hocam sadece böyle ukala ukala yorumları görünce sinirlerim bozuluyor hepsi bu
  • 19-06-2020, 14:21:49
    #59
    Abi zam istiyorum ben @Coskun;
  • 19-06-2020, 16:41:34
    #60
    Herkes her konuda bilgi sahibi olmak zorunda değil ama herkes insanların hatalarıyla alay etmemek zorunda. Çünkü, bu insanlığın getirisi olan birşeydir. Esprisi yapılır, falan tamam da. Al aşağı etmek nedir?
  • 19-06-2020, 16:49:38
    #61
    @Coskun; bey nick değiştirme kartına indirim gelecek mi
  • 19-06-2020, 16:50:52
    #62
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 k dan aşağı maaş vermiyorlar hocam ama. @Coskun;
    5k maaş için moderatörlükten fazlası gerekir
  • 19-06-2020, 19:12:15
    #63
    maxigeyik e de filtre koyulmalı.