Konu
r10 da çalışmak istiyorum
19-06-2020, 16:50:52
#62
GodLessTurtLe
Databir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 k dan aşağı maaş vermiyorlar hocam ama.
@
Coskun
;
5k maaş için moderatörlükten fazlası gerekir