İnsanımızda linç kültürü o ladar had safhaya ulaştıki hemen içimizdeki tğm kin ve nefreti dışa vurmak için an be an yer kovalıyoruz.Yok bilmem yeni uye,yok bilmem uye alımı oldu forum bozuldu vs.Ayıptır gunahtır size ne,sizden izin mi alması gerekir uyr olurken bir insan yapmayın Allah aşkına biraz makaraya vurun üstelik arkadasımızı yanlış anlamışsınız yada kendini yanlış ifade etmiş gülüp geçmek yerine bu saldırı niye?
hocam onlar aklınca bir bişey yapmaya çalıştıklarını zannediyorlar ben onlara gülüp geçiyorum böyle insanlara ne dersen de düzelmezler karakterleri bozuk çünkü artık sallamıyorum ben sen de sallama bence ben muhabbet olsun yorumlara bakayım diye konuyu açtım ama yazık bu insanlara hemen dışlamaya çalışıyorlar yazık