r10 da çalışmak istiyorum
64
●4.243
- 19-06-2020, 11:57:22Forumda ciddiyet kalmadı, laubalilik arayan donanımhaber'e gitsin burası iş yaptığımız ekmek kapımız. Boş beleş bir yer değil!
- 19-06-2020, 11:59:04Bu konuları artık hiç açmayalım baydı.RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle