Konu
r10 da çalışmak istiyorum
19-06-2020, 11:59:29
#16
DenqeSiz
sen maaştan bahsediyorsun biz bir nick değiştirme kartında indirim olsa da şu nickten kurtulsam diyorum
ah çılgın çocukluğumun bir gün başıma bela olacağı belliydi