Konu
r10 da çalışmak istiyorum
19-06-2020, 11:57:22
#10
bserdogan48
Forumda ciddiyet kalmadı, laubalilik arayan donanımhaber'e gitsin burası iş yaptığımız ekmek kapımız. Boş beleş bir yer değil!