• 19-06-2020, 03:20:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet biraz sizinle derlesem dedim milyoner olsam neyapardım konusuna valla karıyla kızla yemezdim sülüklerden uzak dururdum ve amficar bir araba alırdım hem denizde hemde karada giden araba modeli hatta yat ve rus bir hatun alırdım

    ve memleketime taşınırdım istanbulu odakkada terk ederdim memleketime kocaman bir konak dikerdim etrafını dikenli tellerle çevirirdim çakal sırtlan girmesinve tatile kıbrısa giderim girne kalesine ordanda ev alırdım
    ve birçok hayvan beslerdim at kuş ördek bukadar
  • 19-06-2020, 03:25:07
    #2
    Öncelikle güzel bir uyku uyurdum, şu an 2 saatlik uykunun ardından (23:00-01:15) gelip faturalarımı ödeyebilmek için çalışıyorum. Daha fazlasını düşünemiyorum..
  • 19-06-2020, 03:26:29
    #3
    Bunu alamam için önce fakir olmam gerekiyor.
  • 19-06-2020, 03:27:59
    #4
    R10 Kadar büyük olmasada yarısıyla r10 gibi geleceği parlak bir proje düşünürdüm. Kalan yarısıylada ordu yaylarında güzel bahçeli bi ev alıp Teknolojiden ve insanlıktan uzak bir şekilde ailemle yaşamayı isterdim
  • 19-06-2020, 03:29:30
    #5
    Çarşıdan 2-3 dükkan alır keyfime bakarım.
  • 19-06-2020, 03:30:14
    #6
    Ruhumuz fakir birde zenginlik düşüncesine gireceğim bugün zengn olmak için yine çok çalıştım ve bunları düşünemeyecek kadar yoruldum. Bunu yazıyı yazarken bile 2dk düşündüm hayal nasıl kuralım hocam. Oy oy
  • 19-06-2020, 03:31:45
    #7
    Pasgol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet biraz sizinle derlesem dedim milyoner olsam neyapardım konusuna valla karıyla kızla yemezdim sülüklerden uzak dururdum ve amficar bir araba alırdım hem denizde hemde karada giden araba modeli hatta yat ve rus bir hatun alırdım

    ve memleketime taşınırdım istanbulu odakkada terk ederdim memleketime kocaman bir konak dikerdim etrafını dikenli tellerle çevirirdim çakal sırtlan girmesinve tatile kıbrısa giderim girne kalesine ordanda ev alırdım
    ve birçok hayvan beslerdim at kuş ördek bukadar

    Karıyla kızla yemezdim deyip rus hatunu almak çok manidar 🤭😇

    Ormanin İcerisinde Şöyle Bir Ev Alır

    Şöyle Bir Kütüphane Kurar Okur ve Düşünürdüm
  • 19-06-2020, 03:32:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle güzel bir uyku uyurdum, şu an 2 saatlik uykunun ardından (23:00-01:15) gelip faturalarımı ödeyebilmek için çalışıyorum. Daha fazlasını düşünemiyorum..
    Harbiden ya bi uyumak lazım şöyle 30saat falan. Anca kendine öyle gelir insan ha
  • 19-06-2020, 03:32:57
    #9
    olduğunda yazarım