SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle güzel bir uyku uyurdum, şu an 2 saatlik uykunun ardından (23:00-01:15) gelip faturalarımı ödeyebilmek için çalışıyorum. Daha fazlasını düşünemiyorum..
Harbiden ya bi uyumak lazım şöyle 30saat falan. Anca kendine öyle gelir insan ha