R10 Kadar büyük olmasada yarısıyla r10 gibi geleceği parlak bir proje düşünürdüm. Kalan yarısıylada ordu yaylarında güzel bahçeli bi ev alıp Teknolojiden ve insanlıktan uzak bir şekilde ailemle yaşamayı isterdim