N11 Ürün İadesinde Cayma Hakkı Problemi ! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
N11 Ürün İadesinde Cayma Hakkı Problemi !
10
●
176
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
N11 Ürün İadesinde Cayma Hakkı Problemi !
1
2
10-06-2020, 18:47:25
#1
Profesor112
Üyeliği durduruldu
Göndermiş olduğum ürün içerisinde hediye olarak çikolata bulunuyordu, ancak iade gelen kargoda müşteri çikolatayı yemiş. Sözleşme maddesine göre şimdi bu ürün iadesini onaylamalı mıyım yoksa reddetmeli miyim?
10-06-2020, 18:49:27
#2
Optical
Hocam kusura bakma da çok güldüm ya
bence gerek yok bir çikola için
10-06-2020, 18:49:57
#3
SerhatUner
"eksiksiz" dediğin için ve eksik geldiği için reddetmelisin...
10-06-2020, 18:51:27
#4
LondonBlue
Reddederseniz muhtemelen Ekşi Sözlük'te okuruz hocam. Yani bence bunun için reddetmek çok basit bir bakış açısı olurdu. Onaylayın derim.
Konu maxigeyik'e açılmış. Ciddi ciddi bunun sorulmaması sevindirdi
10-06-2020, 18:51:57
#5
mhazar
Haberi varmiydi hocam hediye geleceğinden
10-06-2020, 18:54:34
#6
CasperTR
10-06-2020, 18:55:51
#7
orhansinane
Hocam onaylayın gitsin.
Olayı okuyunca aklıma gelen:
https://www.youtube.com/watch?v=IQKoG4zX4Ac
10-06-2020, 18:56:43
#8
webtrorg
Ürün açıklamasında yada başlığında çikolata hediyeli diye bir ibare varmıydı?
10-06-2020, 18:58:05
#9
cincincomtr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Faturaya eklemediysenız hediyeyi 0,01 kuruş dahi olsa iadeyi almak kabul etmek zorundasınız.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler