• 10-06-2020, 18:47:25
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Göndermiş olduğum ürün içerisinde hediye olarak çikolata bulunuyordu, ancak iade gelen kargoda müşteri çikolatayı yemiş. Sözleşme maddesine göre şimdi bu ürün iadesini onaylamalı mıyım yoksa reddetmeli miyim?
  • 10-06-2020, 18:49:27
    #2
    Hocam kusura bakma da çok güldüm ya bence gerek yok bir çikola için
  • 10-06-2020, 18:49:57
    #3
    "eksiksiz" dediğin için ve eksik geldiği için reddetmelisin...
  • 10-06-2020, 18:51:27
    #4
    Reddederseniz muhtemelen Ekşi Sözlük'te okuruz hocam. Yani bence bunun için reddetmek çok basit bir bakış açısı olurdu. Onaylayın derim.

    Konu maxigeyik'e açılmış. Ciddi ciddi bunun sorulmaması sevindirdi
  • 10-06-2020, 18:51:57
    #5
    Haberi varmiydi hocam hediye geleceğinden
  • 10-06-2020, 18:54:34
    #6
  • 10-06-2020, 18:55:51
    #7
    Hocam onaylayın gitsin.
    Olayı okuyunca aklıma gelen:
    https://www.youtube.com/watch?v=IQKoG4zX4Ac
  • 10-06-2020, 18:56:43
    #8
    Ürün açıklamasında yada başlığında çikolata hediyeli diye bir ibare varmıydı?
  • 10-06-2020, 18:58:05
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faturaya eklemediysenız hediyeyi 0,01 kuruş dahi olsa iadeyi almak kabul etmek zorundasınız.