Göndermiş olduğum ürün içerisinde hediye olarak çikolata bulunuyordu, ancak iade gelen kargoda müşteri çikolatayı yemiş. Sözleşme maddesine göre şimdi bu ürün iadesini onaylamalı mıyım yoksa reddetmeli miyim?