• 10-06-2020, 19:04:31
    #10
    Muhtemelen siz iadeyi reddettiğinizde bu sefer yanına çikolata ekleyip de gönderebilir. Kargo ücreti ödersiniz ekstra.
  • 10-06-2020, 21:43:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Optical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakma da çok güldüm ya bence gerek yok bir çikola için
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "eksiksiz" dediğin için ve eksik geldiği için reddetmelisin...
    LondonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reddederseniz muhtemelen Ekşi Sözlük'te okuruz hocam. Yani bence bunun için reddetmek çok basit bir bakış açısı olurdu. Onaylayın derim.

    Konu maxigeyik'e açılmış. Ciddi ciddi bunun sorulmaması sevindirdi
    CasperTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haberi varmiydi hocam hediye geleceğinden
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onaylayın gitsin.
    Olayı okuyunca aklıma gelen:
    https://www.youtube.com/watch?v=IQKoG4zX4Ac
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün açıklamasında yada başlığında çikolata hediyeli diye bir ibare varmıydı?
    cincincomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturaya eklemediysenız hediyeyi 0,01 kuruş dahi olsa iadeyi almak kabul etmek zorundasınız.
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen siz iadeyi reddettiğinizde bu sefer yanına çikolata ekleyip de gönderebilir. Kargo ücreti ödersiniz ekstra.
    Ciddiye almayın konu maxigeyikte Saçma maxigeyik konularına bir yenisini eklemek istedim