Hocam kusura bakma da çok güldüm ya

bence gerek yok bir çikola için
"eksiksiz" dediğin için ve eksik geldiği için reddetmelisin...
Reddederseniz muhtemelen Ekşi Sözlük'te okuruz hocam. Yani bence bunun için reddetmek çok basit bir bakış açısı olurdu. Onaylayın derim.
Konu maxigeyik'e açılmış. Ciddi ciddi bunun sorulmaması sevindirdi
Haberi varmiydi hocam hediye geleceğinden
Ürün açıklamasında yada başlığında çikolata hediyeli diye bir ibare varmıydı?
Faturaya eklemediysenız hediyeyi 0,01 kuruş dahi olsa iadeyi almak kabul etmek zorundasınız.
Muhtemelen siz iadeyi reddettiğinizde bu sefer yanına çikolata ekleyip de gönderebilir. Kargo ücreti ödersiniz ekstra.
Ciddiye almayın konu maxigeyikte

Saçma maxigeyik konularına bir yenisini eklemek istedim