• 08-06-2020, 00:35:13
    #1
    herkese hayırlı geceler satışa çıkarttığım aylarca tek mesaj gelmeyen domainlerimi, güç bela sattıktan sonra defalarca pm aldım her biri için. elden giden domainlere teklif geliyor sizde durumlar nasıl? sattıktan sonra en pişman olduğunuz domain ve gözünüzdeki değeri neydi?
  • 08-06-2020, 00:36:09
    #2
    Evet çok yaşanıyor açık arttırmadan 50 tl ye sattığım domaine 800 TL teklif gelmişti ertesi gün
  • 08-06-2020, 00:36:33
    #3
    Forumda bazen görüyorum bir domaine kimse teklif vermiyor birkaç ay sonra bir daha açılıyor talep oldukça fazla
  • 08-06-2020, 00:36:49
    #4
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Domain değil sattığım siteye satıldı ibaresi girilmeden evvel tam istediğim fiyattan alıcı bulmuştum. Yolun başında hatalı işler , belki de sabırsızlıklar.
  • 08-06-2020, 00:37:14
    #5
    Aynı durum bende de oldu hocam. Bir domaini almak istedim ama pahalı geldiği için almadım. Başkası almış ve siteye hit yağıyor. Pişman oldum almadığıma
  • 08-06-2020, 00:37:50
    #6
    Size güzel bir taktik vereyim. Adsense ödeme zamanında açın konuyu. Herkesin eli bollaştığı vakit yani
  • 08-06-2020, 00:39:07
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben siteyi kurdum 150 tl ye satmıştım şimdi aklıma geldiğinde sık sık bakıyorum bakmaz olaydım diyorum

    domain: rotasiz-com - godaddy'daki fiyatı 23.662,83 TL
  • 08-06-2020, 00:39:55
    #8
    kaçan balık büyük olur her daim.
  • 08-06-2020, 00:40:38
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şuan o durumu yaşıyorum ama yapacak bir şey yok 200 lira verip aldığım üstüne 1 tıl uzattığım domain 25 tl teklif zor geldi