herkese hayırlı geceler satışa çıkarttığım aylarca tek mesaj gelmeyen domainlerimi, güç bela sattıktan sonra defalarca pm aldım her biri için. elden giden domainlere teklif geliyor sizde durumlar nasıl? sattıktan sonra en pişman olduğunuz domain ve gözünüzdeki değeri neydi?