herkese hayırlı geceler

satışa çıkarttığım aylarca tek mesaj gelmeyen domainlerimi, güç bela sattıktan sonra defalarca pm aldım her biri için. elden giden domainlere teklif geliyor

sizde durumlar nasıl? sattıktan sonra en pişman olduğunuz domain ve gözünüzdeki değeri neydi?