şuan o durumu yaşıyorum ama yapacak bir şey yok 200 lira verip aldığım üstüne 1 tıl uzattığım domain 25 tl teklif zor geldi
lahmacun yeriz hocam ver gitsin.
benimde başıma gelen olay. domaine teklif verdim 750tl adam satmadı bana domaini. yenilemedide 2-3 ay sonra backorder yaptım natrodan ama hugedomain aldı.
şimdi bu arkadaşa ne denir?