• 08-03-2020, 08:21:36
    #1
    Günaydın renktaşlar,❤️💛
    Bugün şampiyonluk yolumuzdaki en önemli maçlardan birini oynayacağız.Lemina geri döndü ve maçta yerini alacak
    Sizce Sivasspor deplasmanından hangi skorla döneriz? Bu fotoğrafa bakınca ne görüyorsunuz?






    KALAN MAÇLARIMIZ
  • 08-03-2020, 08:24:12
    #2
    Fikstür zor fakat son 3 haftaya bir adım önde gireriz
  • 08-03-2020, 08:26:42
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence 0-0 bitecek.
  • 08-03-2020, 08:30:07
    #4
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikstür zor fakat son 3 haftaya bir adım önde gireriz
    Evet hocam malesef fikstür çok zor gözüküyor.Eğer ki Sivas,Besiktaş maçlarında 6 puan toplarsak tüm avantajı lehimize çevirmiş oluruz
  • 08-03-2020, 08:32:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 1 gs alır diyorum.
  • 08-03-2020, 08:35:29
    #6
    Her zamanki gibi lobiniz ve hakemlerle şampiyon olursunuz. Merak etmeyin.
    Bize de tebrik emek düşer. Şimdiden şampiyonluğunuzu kutlayabilirsiniz.
  • 08-03-2020, 08:36:05
    #7
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence 0-0 bitecek.
    Zor maç hocam herşey mümkün, kendi sahalarında çok iyi oynayan bir takım ile berabere kalmak kötü sonuç olmaz.Fakat zoru severiz ve bir hedefimiz var
  • 08-03-2020, 08:41:57
    #8
    Galatasaray bu maçı 1 0 alıcak. Malum sivasta suan kar var ve havalar çok soğuk. O havada fazla gol atamazlar.
  • 08-03-2020, 08:47:56
    #9
    SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray bu maçı 1 0 alıcak. Malum sivasta suan kar var ve havalar çok soğuk. O havada fazla gol atamazlar.
    Kar yok hava güzel bugün eğer son dakikalarda 1-1 vs olursa sivasspor'un son dakika golleri meşhurdur 2-1 sivas alır diyorum