wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence 0-0 bitecek.
Zor maç hocam herşey mümkün, kendi sahalarında çok iyi oynayan bir takım ile berabere kalmak kötü sonuç olmaz.Fakat zoru severiz ve bir hedefimiz var