• 02-02-2020, 22:43:08
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyonerler( 1.000.000 tlsi olan nakit tüketebilen kişilerden bahsediyorum ev veya arsa zenginleri değil ) paralarını ikiye katlayarak milyoner olmazlar. 3 dolarlık ürüne veya hizmete minimum maliyetle 300 dolarlık satış etiketi kazandırabilen kişiler oluyor genelde (şahsi fikrimdir)
    Zaten katlama 2 ile de olur 1000 ile de olur. Nasıl katladığına göre değişir. 1M ulaştıktan sonra onu yine böyle katlamaya devam edebilirsin. Ticaret, kumar, çalma çırpma sitem böyle işliyor.
  • 02-02-2020, 22:44:40
    #47
    Rorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten katlama 2 ile de olur 1000 ile de olur. Nasıl katladığına göre değişir. 1M ulaştıktan sonra onu yine böyle katlamaya devam edebilirsin. Ticaret, kumar, çalma çırpma sitem böyle işliyor.
    Aman hocam onlar bizden uzak dursun. İkiye katlarız hayatımız 8 e katlanır kalsın
    Helalinden bizde katlaya katlaya kazanç elde ederiz inşallah.
  • 02-02-2020, 22:46:27
    #48
    Hergün 2 oran kupon yap
  • 02-02-2020, 23:31:53
    #49
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyonerler( 1.000.000 tlsi olan nakit tüketebilen kişilerden bahsediyorum ev veya arsa zenginleri değil ) paralarını ikiye katlayarak milyoner olmazlar. 3 dolarlık ürüne veya hizmete minimum maliyetle 300 dolarlık satış etiketi kazandırabilen kişiler oluyor genelde (şahsi fikrimdir)
    sonunda mantıklı bir yorum okudum. Evet bahsettiğin olay aynen böyle. Katma Değerli Ürün.
    Çok sevdiğim baya varlıklı bir iş adamı söylemişti. Ne demek istediğini yıllar sonra anladım. Sürümden kazanmak kocaman bir yalan demişti. Ne zaman ki 1. liralık ürüne katmadeğer verdin, o ürünü ihtiyaç haline getirdin ve 100 liraya sattın, o zaman zenginsin demişti. Sektörünü düşününce ve yaptığı işere bakınca bindiği arabanın neden bu adamın altında olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.
  • 02-02-2020, 23:49:57
    #50
    Evet sorun şu ki 19. günde 512 bin TL yi nereden bulacan?
  • 02-02-2020, 23:52:07
    #51
    Teknodaddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sorun şu ki 19. günde 512 bin TL yi nereden bulacan?
    19.güne vardığında elinde zaten o para oluyor hocam
  • 02-02-2020, 23:56:02
    #52
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonunda mantıklı bir yorum okudum. Evet bahsettiğin olay aynen böyle. Katma Değerli Ürün.
    Çok sevdiğim baya varlıklı bir iş adamı söylemişti. Ne demek istediğini yıllar sonra anladım. Sürümden kazanmak kocaman bir yalan demişti. Ne zaman ki 1. liralık ürüne katmadeğer verdin, o ürünü ihtiyaç haline getirdin ve 100 liraya sattın, o zaman zenginsin demişti. Sektörünü düşününce ve yaptığı işere bakınca bindiği arabanın neden bu adamın altında olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.
    Teşekkür ederim, bende bu şekilde düşünüyorum. Tabiki bu herkesin yapabileceği en azından basit bir şekilde yapabileceği bir şey değil. Fakat gerçekten harcadığınızdan fazla paranızın olmasının yolu bencede budur. O arabanın kırmızı renginide nakit şekilde alabilir eminim ki o tanıdığınız. Ya sektörde tekel olacaksın ki milyarderler bile rekabet ediyor yani düşük bir olasılık. Yada ihtiyaç halinde olmayan bir ürünü aynen söylediğiniz gibi ihtiyaç haline getirip ihtiyaca karşılık gelen cevabı yüksek karlılıkla cevap vereceksiniz. Bu durum günümüzde gözümüze soka soka yapılan trendlerle örneklebilir en basit şekilde. Örneğin çoğu telefonlarda artık 5 kamera 4 kanera havada uçuşuyor fakat google çıkardığı tekefonda buna gerek olmadığının cevabını verdi ve sadece ön arka kameraya sahip bir telefonla gövde gösterisi yapmıştı. Piyasadaki en iyi fotoğrafı çeken telefonlardan(bence en iyisi). Fakat yeni Samsung telefonlarda iPhone modelleride kamera sayısı arta arta çıkacaktır. Artık tek kameralı telefona ihtiyacınızın yetmediğini ve ikinci kameranın zaruriyet 3. Kameranın ise lüks olduğu trendi var şuanda. Ark tarafta 2. Kamera olması artık ihtiyaç ve en ucuz telefonlarda böyle üretilmek zorunda.

    Ayrıca hemfikir olduğumuza sevindim Kendine benzer düşünceleri insan görünce en azından tek değilim diyebiliyor
  • 03-02-2020, 00:07:28
    #53
    Para katlama tabiri maalesef çiftlikbank gibi ponzi dol@ndırıcıaların ve r10 daki yetişkin olamamış tayfanın sözlüğünde var.
    Para katlamak diye bir ticari faaliyet yok ekonomiden biraz anlayan ciddi adamlar para katlama diye bir şeyi ciddiye bile almazlar.
    Bu cahil cesareti ile söylenen söz. Piyango sahibi olmak gibi bir şey para katlamak.
    Yatırımcılar internet ve teknoloji gibi riskli alanlarda 3-7 sene, inşaat, endüstri gibi alanlarda 5-10 sene gibi bir sürede yatırımın geri dönüşünü beklerler.
    Yani adam 1 milyon lira koyduğunda bu parayı geri çıkarmak için 3-5 sene bekliyor ve siz 1 liradan başlayarak 1 milyon liraya yükselecek bir öz sermaye artığı hedefliyorsunuz.
    Bu bahsi geçen konulardan sürekli açılıyor bu forumda.
    Haftaya milli piyangodan büyük ikramiye çıkma ihtimali 1 lirayı 20 günde ya da 20 ayda 1 milyon lira yapabilmek ihtimalinizcen yüksektir.


    Piyasadaki para miktarı sabittir merkez bankası para pompalamazsa.
    Bu para birilerinin cebinden diğerlerinin cebine aktarılır dırır, yani sizin 1 milyon lira kazanmanız için birilerinin 1 milyon lira kaybetmesi gerekir.
    Sorulması gereken soru, birilerini benim için 1 milyon lira kaybetmeye nasıl ikna ederim.
    Apple her yıl onlarca milyon insanı, son model iphone kullanabilmek için milyarlarca dolar kaybetmeye ikna ediyor.
    Para katlamayı değil, insanların paralarını gönüllü olarak kaybetmeye değeceğini düşündüğü bir katma değer yaratmaya uğraşmalısınız.
  • 03-02-2020, 00:11:40
    #54
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para katlama tabiri maalesef çiftlikbank gibi ponzi dol@ndırıcıaların ve r10 daki yetişkin olamamış tayfanın sözlüğünde var.
    Para katlamak diye bir ticari faaliyet yok.
    Çünkü piyasadaki para miktarı sabittir merkez bankası para pompalamazsa.
    Bu para birilerinin cebinden diğerlerinin cebine dolaşır, yani sizin 1 milyon lira kazanmanız için birilerinin 1 milyon lira kaybetmesi gerekir.
    Sorulması gereken soru, birilerini benim için 1 milyon lira kaybetmeye nasıl ikna ederim.
    Apple her yıl onlarca milyon insanı, son model iphone kullanabilmek için milyarlarca dolar kaybetmeye ikna ediyor.
    Para katlamayı değil, insanların paralarını gönüllü olarak kaybetmeye değeceğini düşündüğü bir katma değer yaratmaya uğraşmalısınız.
    Hocam konuyu dün gece eğlencesine açtık sohbet olsun diye, konu çok farklı yerlere geldi