Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonunda mantıklı bir yorum okudum. Evet bahsettiğin olay aynen böyle. Katma Değerli Ürün.
Çok sevdiğim baya varlıklı bir iş adamı söylemişti. Ne demek istediğini yıllar sonra anladım. Sürümden kazanmak kocaman bir yalan demişti. Ne zaman ki 1. liralık ürüne katmadeğer verdin, o ürünü ihtiyaç haline getirdin ve 100 liraya sattın, o zaman zenginsin demişti. Sektörünü düşününce ve yaptığı işere bakınca bindiği arabanın neden bu adamın altında olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.
Teşekkür ederim, bende bu şekilde düşünüyorum. Tabiki bu herkesin yapabileceği en azından basit bir şekilde yapabileceği bir şey değil. Fakat gerçekten harcadığınızdan fazla paranızın olmasının yolu bencede budur. O arabanın kırmızı renginide nakit şekilde alabilir eminim ki o tanıdığınız. Ya sektörde tekel olacaksın ki milyarderler bile rekabet ediyor yani düşük bir olasılık. Yada ihtiyaç halinde olmayan bir ürünü aynen söylediğiniz gibi ihtiyaç haline getirip ihtiyaca karşılık gelen cevabı yüksek karlılıkla cevap vereceksiniz. Bu durum günümüzde gözümüze soka soka yapılan trendlerle örneklebilir en basit şekilde. Örneğin çoğu telefonlarda artık 5 kamera 4 kanera havada uçuşuyor fakat google çıkardığı tekefonda buna gerek olmadığının cevabını verdi ve sadece ön arka kameraya sahip bir telefonla gövde gösterisi yapmıştı. Piyasadaki en iyi fotoğrafı çeken telefonlardan(bence en iyisi). Fakat yeni Samsung telefonlarda iPhone modelleride kamera sayısı arta arta çıkacaktır. Artık tek kameralı telefona ihtiyacınızın yetmediğini ve ikinci kameranın zaruriyet 3. Kameranın ise lüks olduğu trendi var şuanda. Ark tarafta 2. Kamera olması artık ihtiyaç ve en ucuz telefonlarda böyle üretilmek zorunda.

Ayrıca hemfikir olduğumuza sevindim Kendine benzer düşünceleri insan görünce en azından tek değilim diyebiliyor