Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milyonerler( 1.000.000 tlsi olan nakit tüketebilen kişilerden bahsediyorum ev veya arsa zenginleri değil ) paralarını ikiye katlayarak milyoner olmazlar. 3 dolarlık ürüne veya hizmete minimum maliyetle 300 dolarlık satış etiketi kazandırabilen kişiler oluyor genelde (şahsi fikrimdir)
sonunda mantıklı bir yorum okudum. Evet bahsettiğin olay aynen böyle. Katma Değerli Ürün.
Çok sevdiğim baya varlıklı bir iş adamı söylemişti. Ne demek istediğini yıllar sonra anladım. Sürümden kazanmak kocaman bir yalan demişti. Ne zaman ki 1. liralık ürüne katmadeğer verdin, o ürünü ihtiyaç haline getirdin ve 100 liraya sattın, o zaman zenginsin demişti. Sektörünü düşününce ve yaptığı işere bakınca bindiği arabanın neden bu adamın altında olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.