Arı Katili Caliph
Bugün sabahın 8'inde kalkıp korta gittim. Biraz hazırlıktan sonra bir arkadaşım ile karşılıklı çalışmaya başladık. Kortun bir tarafında ben diğer tarafında o. Elime topu aldım, tam servis kullanıcam, t-shirt'ümün yanındaki arıyı farkettim. Çok hızlı bir şekilde hareket ediyordu ve boş bulunduğum bir an sokacaktı, belliydi halinden

Bir adım geri gittim, o da benimle beraber geldi. Bir adım daha geri gittim, hala geliyor

En sonunda raketle vurmaya çalıştım. Normalde isabet etmesi gerekiyordu fakat sıyrılmayı başardı. (muhtemelen raketin o boşluklarından şanseseri geçti.). Hala üzerime gelince bende iyice panik yaptım ve sert bir şekilde vurmayı başardım. Biraz uçmaya çalıştı ve pat diye düştü.

Hem üzülmüştüm, hemde "kendimi savundum" diyerek içimi rahatlatıyordum.
...
Aradan yaklaşık 15-20 dakika geçti. Demin öldürdüğüm (yani öldürdüğümü sandığım) arının bulunduğu yere gittim. Ne arıdan eser var ne başka bir şey. Arının ölmediğini anladım ama
umarım arılarda "nefret, kin, intikam" duyguları yoktur diyede umudetmeyi ihmal etmedim. Biraz daha zaman geçince aklımdan arı olayı çıktı ve kortta oynamaya devam ettim. Sonra sağımda bir şeyin varlığı farkettim, havada uçan ve eskisi kadar hızlı hareket edemeyen bir şeyin varlığını... Aynı arı olduğu belliydi, bu defa ilkinden daha büyük panik yaptım ve raket ile nasıl vurduğumu bilmiyorum, bu defa kesin olarak ölmüştü. Burdan çıkan sonuç arılarda
nefret ve
intikam duygusu var

Yerinizde olsam her arıya bulaşmazdım.

Dipnot: Yaklaşık 3-4 saattir her hareketimde etrafıma dikkatlice bakıyorum, çünkü arılarda "kan davası" teriminin olup olmadığını henüz bilmiyorum :s
Arı Katili Caliph