Arkadaşlar sağolun çok ağrıyor ağrısı başıma ve dişime vurdu. Vermidon içtim biraz kesti. Görünürde iğne falan yok ayrıca bünyem alerjik değil bu 3. arı sokuşu beni Çeşmeye gidiyorum biraz sonra denizde düzeliriz inşallah