Konu
Tüm arılardan nefret ediyorum
24-08-2008, 13:27:24
#13
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tüm arılar öleceğine sen öl
Profesörler açıklıyor arıların bitimi demek dünyanın bitimi demek
Bitkilerin çoğalmasını yaklaşık %80 arılar gerçekleştiriyor.