• 07-12-2019, 13:09:16
    #1

    Yapay zekalı bot falan mı acaba diye düşündüm bir ara..
  • 07-12-2019, 13:10:30
    #2
    Çok iyi ya 😂
  • 07-12-2019, 13:11:50
    #3
    Uçmuş kafalar.. O kadar kişiyle farklı konuşmaktan normaldir
  • 07-12-2019, 13:11:59
    #4
    Ee problem yokki bunda ali Express kimin? Ali baba grup un
    Trendyol kimin? Ali baba grup
    Yani ha aliexpress den aldın ha trendyol
  • 07-12-2019, 13:13:39
    #5
    Kafalar güzel 😂
  • 07-12-2019, 13:14:11
    #6
    Bizim de siparişlerimiz 4 gündür kargo şubesinde bekliyor. Kota muhabbetinden ötürü alıcılar mağdur oluyor. Ürün hazır, paketlenmiş, kargoya verilmiş ama girişi yapılamıyor sisteme.
  • 07-12-2019, 13:13:55
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cevabı görünce dayanamadım bastım kahkahayı
  • 07-12-2019, 13:15:15
    #8
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim de siparişlerimiz 4 gündür kargo şubesinde bekliyor. Kota muhabbetinden ötürü alıcılar mağdur oluyor. Ürün hazır, paketlenmiş, kargoya verilmiş ama girişi yapılamıyor sisteme.
    Yine şanslısınız benim siparişi 8 gün oldu vereli hala tedarik sürecinde Firmaya sorunca kargo şubeleri teslim almıyor diyor, olan alıcıya oluyor.
  • 07-12-2019, 13:15:57
    #9
    Bunlar güzel günler daha güzel günlerde gelecek