Bizim de siparişlerimiz 4 gündür kargo şubesinde bekliyor. Kota muhabbetinden ötürü alıcılar mağdur oluyor. Ürün hazır, paketlenmiş, kargoya verilmiş ama girişi yapılamıyor sisteme.