MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim de siparişlerimiz 4 gündür kargo şubesinde bekliyor. Kota muhabbetinden ötürü alıcılar mağdur oluyor. Ürün hazır, paketlenmiş, kargoya verilmiş ama girişi yapılamıyor sisteme.
Yine şanslısınız benim siparişi 8 gün oldu vereli hala tedarik sürecinde Firmaya sorunca kargo şubeleri teslim almıyor diyor, olan alıcıya oluyor.