• 20-10-2019, 14:47:11
    #1
    Arkadaşlar r10 sanırım bana yürüyor. Düğün hediyesi olarak bir aylı premium isterim

    NOT: Bu hafta bu konuyu açma sırası bendeydi



    NOT: ciddiye alanlar olmuş, sürekli aynı konu açılması ile dalga geçmek için açtım.
  • 20-10-2019, 14:48:15
    #2
  • 20-10-2019, 14:49:24
    #3
    ‘ok’
  • 20-10-2019, 14:51:07
    #5
    Yeni üyelere toplu sms atıp coşkun hocamızın bu konuyu kökünden çözmesi lazım.
  • 20-10-2019, 14:51:23
    #6
    bi bitmediniz şunu da kaldırmıyorsunuz artık
  • 20-10-2019, 14:52:06
    #7
    beni beğenmedi galba
    • Lyra
    Lyra bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-10-2019, 14:52:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
  • 20-10-2019, 14:53:43
    #9
    ne kadar sık açıldığına dikkat çekmek için açtım. Bu nedenle “bu hafta sıra bendeydi” yazdım.
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni üyelere toplu sms atıp coşkun hocamızın bu konuyu kökünden çözmesi lazım.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni beğenmedi galba