Arkadaşlar r10 sanırım bana yürüyor. Düğün hediyesi olarak bir aylı premium isterim

NOT: Bu hafta bu konuyu açma sırası bendeydi



NOT: ciddiye alanlar olmuş, sürekli aynı konu açılması ile dalga geçmek için açtım.