r10 bana yürüyor yardım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 bana yürüyor yardım
14
●
635
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10 bana yürüyor yardım
1
2
20-10-2019, 14:56:19
#10
RETIRAT
Üyeliği durduruldu
berkaycatak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne kadar sık açıldığına dikkat çekmek için açtım. Bu nedenle bu hafta sıra bendeydi yazdım.
20-10-2019, 14:57:24
#11
Fizz
Gözlerim kanıyor.
20-10-2019, 15:08:19
#12
DoraOtomotiv
Gına geldi gülmüyoruz
20-10-2019, 15:09:46
#13
bilgicinitr
Yuruse gene uyi bildigin kosuyo
20-10-2019, 15:10:08
#14
dll
Kendimi bildim bileli var bu kod ya. Bundan sonra en az 100 kere daha konusu açılır bunun.
Ha bir de şey var "re10 mu ar10 mu"
Bunla kapışır.
20-10-2019, 18:06:39
#15
Misafir
sitede ilk kez karşıma çıktı konu açmak yerine r10 yürüyen nokta yazdım googleye ufak araştırma ile donanimhaberde okudum ögrendim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler