Konu
r10 bana yürüyor yardım
20-10-2019, 15:10:08
#14
dll
Kendimi bildim bileli var bu kod ya. Bundan sonra en az 100 kere daha konusu açılır bunun.
Ha bir de şey var "re10 mu ar10 mu"
Bunla kapışır.