Beklenen gün geliyor asker ocağına gitmeme az kaldı artık r10 ve vatan bana emanet ( işin esprisi)
Siz burada rahat rahat ticaret yapın diye ben gece 4 6 da döbet tutacam herşey sizin için 😅
E artık herkes gönlünden ne koparsa 3 5 bişi ateşlesin satış konusunda indirim olur alışveriş promosyon kodu olur sen asker adamsın al bunu lazım olur diyen olur yani her türlü hediyeye açığım ( işin ironi tarafındayım kimse para mara yollamasın valla atarsa geri vermem baştan diyeyim 😂.)
Bol bol dua etmeyi de unutmayın 🙏🏻😊🥰
R10 Askerde | Asker Hediyemi Alayım
19
●796
- 08-10-2019, 02:39:06baya ironi evet
Hayırlı teskereler.okturen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-10-2019, 02:42:04AnkaradayızWinman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim
TeşekkürlerSayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okey e 4 cü lazım olsa ayak işine falan çağırırıxbysrcn93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2019, 02:45:14orhandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederimorhandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2019, 02:46:06
- 08-10-2019, 02:47:56tam yerimi söylemeyeyim hocam gitmeden başıma bela almayayımVolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Simdiden hayirli teskereler kardesim
Teşekkür ederim