Beklenen gün geliyor asker ocağına gitmeme az kaldı artık r10 ve vatan bana emanet ( işin esprisi)
Siz burada rahat rahat ticaret yapın diye ben gece 4 6 da döbet tutacam herşey sizin için 😅
E artık herkes gönlünden ne koparsa 3 5 bişi ateşlesin satış konusunda indirim olur alışveriş promosyon kodu olur sen asker adamsın al bunu lazım olur diyen olur yani her türlü hediyeye açığım ( işin ironi tarafındayım kimse para mara yollamasın valla atarsa geri vermem baştan diyeyim 😂.)
Bol bol dua etmeyi de unutmayın 🙏🏻😊🥰