Konu
R10 Askerde | Asker Hediyemi Alayım
08-10-2019, 02:39:06
#3
SayfaSoft
baya ironi evet
okturen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işin ironi tarafındayım kimse para mara yollamasın valla atarsa geri vermem baştan diyeyim 😂.)
Hayırlı teskereler.