• 07-10-2019, 23:26:30
    #19
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar arkadaşlar bi müşterim takip ederken dikkat ettim. İnternette baktığımda galerici , ulusoy'un sahibi falan diyorki otobüs firmaları bile kötü halde bildiğim kadarıyla. ne kadar lüks araç satarsanda sat bu kadar para yenecek yada bu tarz şekillerde olduklarını sanmıyorum.

    yani sürekli küfür. çekemeyenin a... , arkamdan konuşanın a... tarzı , rakı içmeye italyaya gidecem , dolar ezmeye dubaiye gidecem tarzı. iş adamı diye geçiyor.

    merak ettiğim sabacının da cocukları var , koç unda çocukları var.

    merak ettiğim yani kişilik ve hayat yaşantısı olarak beni hiç ilgilendirmez yalnız ülke bu durumdayken nasıl kazanıyor.

    lütfen zenginin malı vs tarzı geyiğe girmeyin ben eleştirmiyorum merak ettim sadece...


    https://www.instagram.com/azadylmaz/?hl=tr
    asıl adını ahmet yılmaz diye biliyorum samsun çarşambalı 2000 yıllarında çarşamba eml lisesinde okuyorduk o yıllar fırıldağın önde gideniydi, şimdide iş adamı falan adamı olduğunu düşünmüyorum
  • 07-10-2019, 23:29:08
    #20
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam ben bi çok zenginle iş yaptım belkı bu kadar değillerdi ama en kötüsünün deniz kenarı 3-4 oteli vardı 100 odadan da aşşağı değil ; şöyle söyleyimki sanayideki kaportacıya çıkmacı sitesine bi defada 4000 tl ye yaparım dediğimde tamam dedi 5 oteli olan adama müdür ile beraber oturup konuşurken otellerin hepsi aynı site altından çıkıp hangisi istenirse o seçilecek , doluluk boşluk vs. bilmemneye 20 bin dediğimde 5000 e yapacak adam bulurum ben sen boşver deyip kalkıp gittiğini biliyorum. zenginin parası kendine güzel dışarı verirken kıymetli sanmıyorm yani
    sen zenginin işine iş yapmaya çalışıyorsun ancak o adam galerici zenginin zevki için iş yapıyor zevki için parası varsa zenginler 3 ün 5 in lafına bakmaz aradaki fark bu
  • 07-10-2019, 23:48:01
    #21
    Künefes diye bir firması var ana gelir kaynağı bildiğim kadarı ile buradan sağlıyor.

    firmasının ürünü Hazır Künefe Kipa, Bim, Migros vb. zincir mağaza ve cafelerde satılıyor.
  • 07-10-2019, 23:57:46
    #22
    bir ara görtaş diye bir tasıma şirketinin ortağıydı
  • 07-10-2019, 23:59:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para olsa herkes aynısını yapar yapmam demeyin alnınızı karışlarım.
    ciddi anlamda bu kadar rahat param olsa instagrammış facebookmuş show yapmam uğraşmam millete birşey anlatıcam diye ha aynı hayatı yaşarmıyım belki

    ustunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen zenginin işine iş yapmaya çalışıyorsun ancak o adam galerici zenginin zevki için iş yapıyor zevki için parası varsa zenginler 3 ün 5 in lafına bakmaz aradaki fark bu
    gerçi oda var
  • 08-10-2019, 00:04:49
    #24
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para olsa herkes aynısını yapar yapmam demeyin alnınızı karışlarım.
    Herkesi kendinizle karistiriyorsunuz herhalde
  • 08-10-2019, 00:07:27
    #25
    adam geçen dubai rixosta hunharca para saçtı işin garip tarafı her ülkede zengin
  • 08-10-2019, 01:11:59
    #26
    Üyeliği durduruldu
    onRLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam geçen dubai rixosta hunharca para saçtı işin garip tarafı her ülkede zengin
    bende ordan itibaren denk geldim hocam. Dubai de dolar çok gidiyormuş deyip kuyumcudan döviz alıyordu 15 story ard arda
  • 08-10-2019, 02:19:58
    #27
    dubai videosunda masanın üzerine ters (kameralar belli olacak şekilde) iphone 11 pro koyması ama halen iphone x kullanması aklımı kurcalamaktadır. gösterdiği kadar parası olduğunu düşünmüyorum. arkasında birileri olmasaydı eğer şimdiye kadar çoktan kendisine çökmüşlerdi diye düşünüyorum. ülkemizde o kadar kolay değil bunun şovunu yapabilmek. bana göre parası gösterişten ibaret.