dubai videosunda masanın üzerine ters (kameralar belli olacak şekilde) iphone 11 pro koyması ama halen iphone x kullanması aklımı kurcalamaktadır. gösterdiği kadar parası olduğunu düşünmüyorum. arkasında birileri olmasaydı eğer şimdiye kadar çoktan kendisine çökmüşlerdi diye düşünüyorum. ülkemizde o kadar kolay değil bunun şovunu yapabilmek. bana göre parası gösterişten ibaret.