F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam ben bi çok zenginle iş yaptım belkı bu kadar değillerdi ama en kötüsünün deniz kenarı 3-4 oteli vardı 100 odadan da aşşağı değil ; şöyle söyleyimki sanayideki kaportacıya çıkmacı sitesine bi defada 4000 tl ye yaparım dediğimde tamam dedi 5 oteli olan adama müdür ile beraber oturup konuşurken otellerin hepsi aynı site altından çıkıp hangisi istenirse o seçilecek , doluluk boşluk vs. bilmemneye 20 bin dediğimde 5000 e yapacak adam bulurum ben sen boşver deyip kalkıp gittiğini biliyorum. zenginin parası kendine güzel dışarı verirken kıymetli sanmıyorm yani
sen zenginin işine iş yapmaya çalışıyorsun ancak o adam galerici zenginin zevki için iş yapıyor zevki için parası varsa zenginler 3 ün 5 in lafına bakmaz aradaki fark bu