Sayfaların'da yazmıyor ama var, ben 90 TL ödüyorum. Belkide 24 ay taahütlü diye 90 TL ödüyorum ama sorduğumda taahüt bitiminde de 90 TL ödemeye devam edeceksiniz dedi.
eve modem alacaksanız Turk Telekom alın daha iyi. hem fazla masraf yok diğerleri gibi hem de daha hızlı. Türkiyedeyken 2 yıl kullanmıştım tek bir sorun yaşamadım çok şükür.
benim 3G telefonun interneti Superonline'dan daha hızlıymış