eve modem alacaksanız Turk Telekom alın daha iyi. hem fazla masraf yok diğerleri gibi hem de daha hızlı. Türkiyedeyken 2 yıl kullanmıştım tek bir sorun yaşamadım çok şükür.

benim 3G telefonun interneti Superonline'dan daha hızlıymış